El principal objectiu és aconseguir que els ciutadans siguin competents en l’àmbit digital, i per això és important que els docents coneguin i dominin les eines tecnològiques, no només de forma instrumental, sinó també com a recurs metodològic, conformant d’aquesta manera la competència digital docent (CDD).
Així, després d’una anàlisi àmplia de referents nacionals i internacionals en aquests matèria, el PICDD defineix cinc àmbits o dimensions de CDD:
- Disseny, planificació i implementació didàctica
- Organització i gestió d'espais i recursos educatius
- Comunicació i col·laboració
- Ètica i civisme digital
- Desenvolupament professional
En aquest context, des de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, hem preparat un curs adreçat a docents i professionals de l'educació que pretén donar resposta a la capacitació dels docents en l'àmbit digital, tant com a recursos propis com per a la seva aplicació a l'aula.
did@cTIC: intervenció educativa amb l'ús de les TIC
Més informació:
http://www.uvic.cat/formacio-continua/ca/cursos/didctic-innovacio-educativa-amb-lus-de-les-tic
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada